dags för fika!

Mums, vi åt lax till lunch idag hos älsklingen. Riktigt gott! Jag blir alltid så glad när jag får fisk eller svamp. Min mamma är allergisk mot fisk och pappa äter inte svamp så det blir aldrig att vi äter det hemma. Därför är det lite vardagslyx att få det när man är borta.

Jag vaknade precis, blev att jag somnade till en stund. Mamma ringde och väckte mig och sa att dom hade bokat prinsessrummet till mig på lördag så jag kunde ha kalas där. I bakgrunden hördes min 5 åriga syster som babblade på om hur bra det var. Jag gick faktiskt på det först! Haha. Nej, det blir ingen 20 årsddag på Leo's, tack och lov! Däremot blir det tjejkväll med ost och kex och vin på fredagen och middag med pojkvän och familj på lördagen.

Nu ska vi fika lite. Det är något som jag verkligen tycker om hemma hos Crille. Så mysigt att samlas i vardagsrummet och fika på eftermiddagen. Kan säga att jag verkligen behöver kaffet idag! Vad har ni för er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0