dagens

I väntan på att min fina pojke slänger jag in det här!

DAGENS LÅT: Sita - Happy
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, blommigt linné och grå väska
DAGENS DUSCH: morgon dusch och efter träningen!
DAGENS FRISYR: utsläppt med luggen bak
DAGENS MAT: vegg hamburgare i skolan, smakade sådär..
DAGENS HÄNDELSE: Fick reda på att Svenska C var inställt, tur!
DAGENS KÄRLEK: Älskling som alltid ♥
DAGENS VILL HA: Sommar, min födelsedag, pengar, nya kläder, listan är lång!
DAGENS SAKNAD: Sommaren!
DAGENS DROG: Smoothie
DAGENS TRÅKIGASTE: dagen har inte varit tråkig faktiskt. Men att gå hem med tunga väskor var väl mindre kul
DAGENS KÖP: KAFFE!
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: Trött och glad
DAGENS SJUKA: ont i magen efter att ha ätit gluten, smart Denise..
DAGENS KOMPLIMANG: Jadu, fick komplimanger för bloggen, det gjorde mig glad!
DAGENS SKRATT: Blev flera skratt under psykologin!
DAGENS BILRESA: Blir snart en hem till älsklingen!
DAGENS GRÅT: Har inte gråtit idag
DAGENS DRYCK: vatten, mums!
DAGENS LÄNGTAN: Pojken och sommaren
DAGENS SPAN: jacka på hm, GE MIG!


Älskling ringde nyss så nu sticker jag till Öland, vi hörs imorgon. Hoppas ni får en fin onsdagskväll. Ta det lugnt om ni ska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0