Bella och Tyras projekt!

Jag är helförtjust i Bella och Tyras projekt, jag tror det kommer bli toppen! Jag kan lova er att jag kommer att sitta bänkad vid datorn när sändningen nästa torsdag är. Frågade Bella på Twitter om läsare kommer kunna gästa och tydligen så skulle det bli så. Jag skulle gärna göra det, haha! Vad tror ni om deras talkshow? Tror ni att den kommer bli bra? Första gästen kommer bli Kenza, vilket inte är konstigt när de är nära vänner. Tror ni Kissie kommer gästa? Det tror faktiskt inte jag, tror hon är för blygg för att konfrontera Bella efter all skit hon har skrivit. Hur som helst, jag tror det kommer bli jätte kul!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; åh, tack så hemskt mycket!

2010-03-04 @ 21:17:05
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja då är vi två! :)

2010-03-04 @ 21:22:27
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0