8 mars

Hej söta läsare! Jag vet att jag lovade att lägga ut ett tips idag men jag har allt för mycket att göra idag så jag hinner tyvärr inte. Jag lovar att det kommer imorgon! Nu måste jag plugga på som en galning med hinduism och första världskriget. Klockan tickar på så börjar bli lite stressad.

Träningen gick toppen och nu har jag precis smällt i mig lite mat. Det fick bli bulgur med skinka/kräftskärtar och getost. Ett thinkrisp och en kivi. Orkade inte fixa några grönsaker, fy mig.



Nu ska jag sätta mig med böckerna och plugga.

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; Hihi, jo jag tyckte det var fint :) Och din bild i inlägget här fick mig hungrig, såg riktigt gott ut! :)

2010-03-08 @ 21:32:58
URL: http://classiclady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0