6 mars

Imorse vaknade jag super pigg vid klockan åtta. Jag låg och stirrade i taket ett bra tag innan jag lyckades somna om en liten stund. Känner mig lite små seg nu. Somnade som en stock igår vid tolv så har sovit rätt länge i alla fall!

Skönt att det är fint väder idag, blir nog en promenad tror jag. Det är bland det bästa med våren, jag orkar mig ut och promenera igen. Avskyr kyla så jag tar inte gärna långa promenader i kylan. Men när våren kommer älskar jag att vara ute. Så ska se om boyfriend vill gå en sväng. Alltid mysigt att kila ner till hamnen. Synd att jag inte har med mig kameran.

Lite senare ikväll ska vi kanske åka till Borgholm på en fest hos Crilles sysling, blir nog trevligt! Vad ska ni göra idag? Festa, se på melodifestivalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0