29 mars

Hemma efter en väldigt seg skoldag. Sitter i soffan och tar det lugnt. Jag och pappa ska ut och övningsköra om ett tag. Vi var ute en sväng igår också och det gick rätt bra. Jag vet att jag är sen med körkortet men jag har inte känt att jag är i behov av ett körkort, därför har jag inte stressat.

Tänkte kila förbi en skräddare idag också angående min balklänning och sen blir det träning. Är riktigt taggad på att träna. Blev bara 2 pass förra veckan.  Måste komma igång och plugga till mitt psykologiprov ikväll också. Suck. Har inte riktigt klart för mig vad det är jag ska kunna men det ska nog gå bra.


Jag fuskade och tog den sista cheesecaken till mellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0