what a night

MINA FÖTTER! Dom är helt döda efter gårkvällen, kom hem vid fem. Ni ska se dom, fulla av blåmärken och skavsår och dom värker efter att ha varit i högklackat på länge. Men kvällen var grym så jag ska inte klaga. Ni ska få se massor av bilder när Louise har skickat dom till mig. Vi var på Gustav adolfs torg där det spelades sjukt bra musik och dansade som galningar. Det var säkert 3000 ungdomar där så det var drag vill jag lova.

Idag blir det grönan, sista dagen här i Stockholm för imorgon bär det av hem. Sad but true. Ska bli lite skönt att få komma hem ändå, borta bra men hemma bäst som man säger. Men ni ska se att jag snart är här igen!

Nu blir det fix för idag ska jag och Louise åka på grönan, blev ju inget i fredags. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0