what a lovely day

Jag har haft en seg men riktigt skön dag faktiskt. Varit fruktansvärt trött hela dagen eftersom jag sov dåligt men jobbet var ändå kul idag. Slutade reltativt tidigt, hann köpa en klänning och lite annat små fix och kom precis hem ifrån en middag ute med familjen och systers pojkvän. Vi åt på Ming Palace som ÄNTLIGEN har öppnat igen efter sin renovering. Nu ska jag ta och fixa mina naglar för ikväll ska jag ut och dansa. Kommer vara härligt sliten på jobbet imorgon. Men vad gör det, man måste leva livet lite också.


Jag tog cykeln till restaurangen, men det var verkligen inte frivilligt. Jag hatar nämligen att cykla, tur att man kan låtsas vara glad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0