what a day folks!

Vilken dag det har varit. En sån galen femkamp har jag nog aldrig sett. Folk har ramlat, hinkar har gått sönder och dagen har varit riktigt underhållande. I slutet dränkte vi en presenning i såpa och hade lite brottning. Jag åkte aldrig i backen men fick en hink vatten över mig så jag kastade mig självmant ner och gled. Ångrade det efteråt nrä jag var blöt så skyndade mig hem och bytte om innan jag såg på fotbollen. Matchen blev en besvikelse eftersom den aldrig fick spelas färdigt. Så CIS ska inte ta vinsten så jäkla bra alltså.


Man är galet snygg när man glider på magen (Jonas är fotograf)


Mina idrottslärare Elis och Christian var utan tvekan dagens snyggingar i sina overaller, håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA, lilla Christian :) Så stilig. Kostymen e på

2010-06-08 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0