vart är sommaren?

Hemma igen efter min lilla tripp till Mönsterås. Har kurat upp mig i sängen och små tjurar över det dåliga vädret. När ska det bli sommar påriktigt? Den här kyla tar död på mig. Nåja, det regnar i alla fall inte, peppar peppar ta i trä.

Har ju lovat att visa vad jag har köpt så slänger upp två par av shortsen jag köpte. Jag längtar redan efter att få shoppa mer. Börjar känna mitt beroende växa. Tur att Hampus bor i Malmö så jag kan hälsa på honom och göra ett litet shoppinbesök. Aldrig fel, right?


Shorts ifrån Mango

Shorts ifrån Zara!

Kommentarer
Postat av: Julia

ååh, shiet vad söta shortsen ifrån zara var!

2010-06-22 @ 19:12:29
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0