världens skönaste dusch

Jag är helt slut efter skattjakten men det stoppar mig inte ifrån att ta mig ut i regnet och ner till Nordic för att träna bodypump. Sommaren är snart här och man måste hålla sig i trim! Dagen var helt okej, blev lite segt på slutet bara. Vi målade oss med kamoflage (stavning?)färg och jag kan lova er att duschen som jag precis tog var den skönaste på länge. Riktigt skönt att få skrubba bort all skit. Nu är jag ren och fin igen och kan vista mig på nordic. Fast lär se ut som en dränkt råtta innan jag kommer dit.

Har fått min dator igen så ni ska få se massor av bilder. Förlåt för att bloggen har varit tråkig och bildlös dom senaste dagarna men ska ändra på det nu. Kika in senare ikväll så får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0