glömt halva mitt liv idag

Skrek rakt ut nästan när Malin nämnde ordet bukett och jag insåg att jag hade glömt köpa rosor. Åkte som en dåre över hela stan. Fick inte tag på några alls. Tur att jag har Johanna som är en ängel och gav mig 5. Morgondagen är räddad. Synd bara att jag glömde jordgubbar till frukosten. Kanske är bäst så, slipper jag kladda ner mig. Känns som om jag har glömt halva mitt liv idag. Skulle behöva en assistent ibland känner jag.

Hur som helst. Hunnit handla smycken idag och en väska tills imorgon. Fixat en bh utan rygg också, även köpt ny mascara. Naglarna är på plats så jag är halvt redo för morgondagen. Kylen är fylld med god dricka så vi hoppas att vädret är fint så ska morgondagen nog bli bra. Jag är galet nervös men jag ska väl överleva. Eller vad tror ni?

Vi springer ut imorgon vid 14:30 på scenen vid larmtorget. Kom gärna och titta!




Inte bästa bilderna men dom får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0