saknar john bauer

Jag kan säga att det kändes att det var en vecka sen jag tränade idag faktiskt. Var riktigt seg i kroppen men skönt var det. Adrenalinet pumpade och jag tog i riktigt mycket. Behövde det träningspasset, helt klart. Imorgon blir det att springa som en yr höna på jobbet och vara hög på kaffe, räknas det som motion? Om inte försöker jag hinna till gymmet och även ta en powerwalk.

Ikväll sörjer jag att jag har tagit studenten från underbara John Bauergymnasiet. Satt och kollade igenom lite bilder ifrån när vi jobbade på KFF 100 år och gud, jag blev nästan gråtfärdig. Tänk att jag aldrig mer ska ha lektioner där. Det är ju galet. Måste sluta vara sentimental nu. Borde nästan sova så jag orkar jobba imorgon. Eller vad säger ni?


Vår monter

Anders, Björn och Christian

En kille som var med i vår trixtävling

Petter och en kille som blev "fotad med Henke Rydström"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0