hur ska jag klippa mig?

Sol sol sol, riktigt skönt. Har spenderat nästan hela dagen på stan. Var förbi skolan och hälsade på Bea en sväng innan jag kilade ner. Har hunnit med en cola på Corner med Emma och Emmy också. Alltid lika trevligt ska ni veta!

Har tagit tummen ur rumpan och bokat klipptid imorgon. Måste ju vara lite snygg i håret när jag ska till Stockholm på torsdag. Vet dock inte hur jag ska klippa eller färga det så tips uppskattas varmt. Bara ni inte säger att jag ska färga blont eller rött, för det går jag inte med på. Hela visan om att raka bort håret tror jag inte funkar heller. Annars så, det mesta ska nog gå!





Älskar Taylors frisyr, tror ni den skulle funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0