The day after

Idag är jag trött, riktigt trött. Somnade sent igår och gick upp tidigt imorse, inte bästa kombinationen kanske. Men vad gör det när man hade en sjukt bra student?! Gårdagen var underbar. Åt en väldigt god middag med familjen på Stekhuset, hade lite förfest hos mig. Gick sen vidare till Anton på förfest. Resten av kvällen spenderades på diverse uteställen och slutade i en skön soffa på Krögers med härliga människor. Måste tacka alla som gjorde dagen så grymt bra!

Nu ligger jag i soffan och försöker förstå att jag faktiskt har tagit studenten. Tror inte jag kommer att inse att jag har gjort det förrän i höst när alla börjar i skolan igen och inte jag.


Tjejerna i klassen på Champangefrukosten

Johan och Fågel

Större delen av klassen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0