två vita tröjor ett svårt val

Gud vad jag känner mig löjlig. Har stått framför spegeln i evigheter och velat mellan två vanliga vita tröjor som ser i princip exakt lika ut. Det enda som skiljer är materialet och att den ena är någon centimeter längre. Borde inte spela så stor roll vilken jag tar ändå kan jag inte bestämma mig. I-landsproblem eller vad?

Idag är det sista dagen på studentveckan, sista dagen på gymnaiset innan studentdagen. Vi har planerat volleyboll idag men jag vet inte hur det blir. Vädret är inte så stabilt så det kan bli så att vi stannar i skolan och kör aktiviteter där istället. Blir nog bra hur vi än gör!


Som sagt, två olika tröjor men ingen direkt skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0