trevlig kvällspromenad

Precis hemkommen ifrån en trevlig kvällspromenad i det fina sommarvädret med Martin. Blev inget bodypump pass idag men promenaden vägde upp det. Det är riktigt skönt och fint att vara ute i Kalmar på sommaren. En av de finare sommarstäderna i Sverige. Men Stockholm är givetvis finast. Åker upp till torsdag och jag längtar väldigt mycket! Spendera några fina dagar med min bästa vän i världens finaste stad är inte helt fel. Eller vad säger ni?

Det bästa på vår lilla promenad var när vi kommer ner till Baronen där båtarna ligger och vi ser ett gäng äldre människor dansa linedance i fin otakt. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Tänk ett gäng pensionärer i söta outfits dansa till Broken Heels, viftandes med armarna, snurra åt helt fel håll, flera som klappar helt fel och ja, ingen kunde stegen. Det var en uppvisning som hette duga!


blogg.se jävlas med mig ikväll så ni får en bild på snedden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0