tänk att vi fortfarande har fint väder

God morgon alla! Solen skiner åter igen, gud vad härligt. Det svenska sommarvädret brukar ju inte vara så jätte bra så jag är överlycklig över att det är så fint. Det verkar som om det ska vara det flera dagar fram över nu också. På måndag blir det Ölands djurpark och då måste det vara fint så jag kan steka, haha!

Nu ska jag springa med hunden innan jag åker med mamma till jobbet. Börjar inte förrän vid 12 men kände inte för att åka buss så åker dit och solar och dricker lite kaffe innan, skönt!


Eftersom jag hade så förbaskat ont i magen igår börjar jag dagen lite försiktigt med juice. Men det sved rejält så vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0