studentvecka dag 1

Första dagen på studentveckan idag och jag är riktigt laddag. Dagen till ära är alla utklädda och min klass har militär/jägare. Tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt. Vi kommer att köra en skattjakt idag och jag tror att det kan gå riktigt bra för oss. Vi kan vara rätt vågade av oss! Hur som helst, ni kommer få se bilder ifrån allt så fort jag har fått hem min dator igen. Blir någon dag den här veckan innan torsdag.

Känns helt galet att jag tar studenten på torsdag, kan inte riktigt förstå det. Herregud säger jag bara, haha! Men nu ska jag inte tänka på det, måste fixa håret innan jag sticker. Ser allt för välvårdat ut just nu. Men ha det bra så hörs vi när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0