simple plan

God morgon! Hur mår ni? Jag är riktigt trött faktiskt men jag har lite jag måste fixa idag så behöver vakna till liv nu. Ligger i min runda säng och drar mig lite och lyssnar på Simple plan. Lyssnade jämt på dom när jag var yngre så blir lite nostalgisk faktiskt. Tror jag ska köra lite gammal musik den här morgonen.

Den här dagen har jag rätt fullt upp. Åker till Stockholm imorgon så jag måste packa och städa här hemma. Ska även hinna över till Öland med Bea vid tolv. Tänkte att jag skulle hinna träffa Anton idag också och även gå ut på kvällen. Får lägga i högsta växeln så ska det nog gå bra! Vad ska ni göra idag? Steka i solen? Kolla på studenter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0