lånar systers dator

Det är verkligen segt att inte ha någon egen dator så ni får ha lite överseende med min uppdatering. Tänkte hur som helst fylla i några små luckor av vad jag har gjort över helgen.

I fredags när skolan var slut och betygen var satta firade jag det på Körgers i sällskap av goda vänner. Tror jag satt där ifrån 16:30 till halv tio. Mycket bra dag fylld med prat och skratt. Vädret var toppen och jag hann in på Ben n Jerry's invigningen, mums!

Lördagen spenderades på Fredrikskans, Kalmar FF fyllde 100 år och John Bauer hade ett tält där som jag jobbade i. Fotograferade massor av söta barn och hängde med härligt folk. Brände näsan så ser förtillfället ut som rudolf. Jätte snyggt med andra ord. Kvällen spenderades på Krögers igen med Johanna och hennes pojke samt lite annat folk. Mycket trevlig!

Idag har jag promenerat lite och stekt i solen. Nu ska jag se om någon vill gå ner på stan och äta Ben n' Jerry's innan jag ska gå på ett bodypump pass. Ska se om jag inte orkar klämma in ett corepass också. Skulle behövas efter helgens mat. Imorgon drar studentveckan igång och jag är rejält nervös. Vi har planerat den större delen av skolåret så jag hoppas att allt funkar och att alla tycker det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0