kö tid: 45 min

Jag skulle behöva träna men är galet trött så jag orkar inte bege mig till gymmet. Får försöka träna lite hemma, om jag orkar masa mig ur sängen. Blev inte mycket jobb idag, det var relativt lugnt hela dagen så jag har mest solat faktiskt. Riktigt skönt, det behövde jag.

Det märks att det är midsommar imorgon. Gick in på ICA idag för att köpa en tidning. Jag stod i kö i 45 minuter för att komma fram till kassan. När jag väl kom fram tittar tjejen i kassan på mig och frågar om inte jag jobbar i huset. Jag sa att jag jobbade på restaurangen och hon sa att alla som jobbar i huset kan gå ur affären och betala i spelkassan för att slippa kö. Snacka om att min irritation steg en aning när hon sa det. Men jag fick min tidning i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0