jag är dödligt nervös

Jag är nervös, riktigt nervös. Anledningen? Ja, jag ska klippa mig strax. Att gå till frisören är inte något jag tycker om. Har nämligen väldigt dåliga erfarenheter från det. Har inte klippt mig på ett år nu i rädslan av att gå dit och dom gör något galet. När jag bodde i USA bestämde jag mig för att bli blond. Det gick sådär, eller rättare sagt, helt fel. Mitt långa hår blev som tuggummi i någon konstig gulröd färg och frisören klippte av det utan att fråga om det var okej i en page. Så ja, jag håller mig helst borta. Vi får se hur det går idag. Har inte bestämt hur jag ska klippa mig än heller. Kanske kommer med en tuppkamm som är rosa? Haha, ni får se sen i alla fall.


En bild ifrån mina dagar som blond och tjock. Jag är andra ifrån höger, om ni inte redan hade listat ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0