grönalund babes

Trött och sliten efter en riktigt bra helg i Stockholm har jag nu tagit över Simons dator en sväng. Jag ska faktiskt snart sova så jag orkar upp imorgon. Det blir en sista dag på stan och förhoppningsvis en fika med Evelina. Har lite butiker jag tänkte hinna förbi innan bussen går vid fem. Kommer hem runt 11 på kvällen imorgon så lär vara rätt seg då.

Grönan idag var hur kul som helst, jag och Louise ägde hela stället och våra poser i jet line är legendariska. En lyckad dag helt enkelt. Men det tar på krafterna att dansa hela natten, somna fem och köra hårt på Grönan dagen efter. Tror jag kommer sova hela bussresa hem!

Imorgon blir min blogg lite roligare igen, jag antar att ni har saknat bilder men eftersom jag varken har haft min dator eller en kortläsare har det varit lite svårt. Men snart kommer det upp lite nya bilder, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0