första doppet på fyra år

God morgon! Hur mår ni? Jag är supertrött, sovit dåligt hela natten och haft ont i ryggen. Sitter redan på restaurangen och känner mig lite små sliten. Funderar på om jag ska gå en liten promenad eller om jag bara ska fortsätta läsa tills jag börjar. Önsketänkandet är en skön säng.

Det blev inte så mycket till uppdatering igår eftersom jag stängde restaurangen och sen åkte jag och Linus och badade. Kan ni tänka er, JAG badade. Det är helt otroligt! Jag har inte badat i Sverige sen 2006. Anledningen till att jag inte badar är att jag tycker det är på tok för kallt i det svenska vattnet. Det ska vara minst 25 grader om jag får bestämma. Men det var faktiskt helt okej där vi badade, klarade att vara i ett litet tag i alla fall. Känner mig riktigt stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0