ett konstigt nyckelhål

Kom hem för en liten stund sen och kröp precis ner i sängen, riktigt skönt. Ska slå på någon bra serie innan jag somnar. Lutar åt Scrubs eller House. Är inne i en House period just nu så blir nog det faktiskt.

I övrigt har jag haft en trevlig kväll. Tränade bodypump och det gick bra om man bortser ifrån att jag i princip dog när vi körde mage på grund av min träningsvärk. Har hunnit säga hej till Martin en sväng och skrattat åt ett nyckelhål i en murad vägg. Är fortfarande lite konfunderad över det och försöker förstå vad det är till. Har även blivit bjuden på middag, druckit kaffe och sett på fotboll. Mycket bra tisdagskväll med andra ord!


Där Martin pekar är nyckelhålet. Väl placerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0