Billionaire

Var precis ut med hunden och vädret är underbart. Jag måste säga att man blir lite ledsen av att behöva jobba när det är så fint. Jag vill sola och bli brun. Nåja, försöka bli brun i alla fall. Jag har väldigt svårt för att bli brun. Tar evigheter innan det syns något, lite tråkigt. Jag får helt enkelt gå runt vit och blända människor. Ganska bra det också, right?

Nu tänkte jag försöka äta lite gröt och sen gå till bussen. Mobilen är laddad med ny bra musik så det ska nog gå bra. Just nu går waka waka, cupids shuffle, we speak no americano, wavin' flag och billionaire varmt hos mig. Billionaire har jag lyssnat sönder och den är fortfarande sjukt bra. Har ni hört den akustiska? Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0