where have you been my entire life

Ja dagen på jobbet har inte varit rolig. Jag var galet trött och gick runt som en zombie. Som tur var kom det inte så mycket folk så jag kunde ta det rätt lugnt, blev mest städning för min del. När jag gjorde iordning barnrummet kom Anna förbi och gjorde min dag mycket bättre! Vi har känt varandra i lite mer än en månad men ändå känns det som vi alltid har haft varandra. Vi är så otroligt lika i allting. Vi tänker på samma vis när det kommer till kost, motion, kläder ja allting! Vi drev köket galna igår när vi diskuterade kvällens outfits. Det är tur jag har dig gumman. Som vi sa, WHERE HAVE YOU BEEN MY ENTIRE LIFE?!

Nu ska jag svira om och ta en promenad med min hund och lite musik!


Det är på rödamattan vi hör hemma, eller hur hjärtat? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, eller hur, where have you been?! Men jag är så otroligt glad över att vi har varandra nu, tror inte du förstår hur mycket!! Röda mattan väntar på oss i USA sen darling! <3

2010-07-08 @ 22:11:39
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0