what a night out

Det blev en helkväll ute igår också. Förfest hos Linus, en galen taxiresa in och en minst lika galen och random night out på Vallen. Det hände en hel del otrevliga saker på slutet som jag fortfarande är arg över. Anna och jag blev nerdragna i marken och slog oss rätt illa båda två. Var så orolig för Anna inatt eftersom hon slog i huvudet att jag ringde henne mitt i natten. Det kunde ha gått riktigt illa.

Här kommer lite bilder som jag tog ifrån Anna!


Finaste Anna och Victor på förfest hos Linus!

Denice, Anna och jag! För första gången i mitt liv träffade jag en till som också heter Denise. Måste tillägga att vi båda är ifrån Dalarna också. Väldigt trevlig tös

Denice och Denise, oslagbart?

Jag och Linus, tur att det syns att han tycker att det är super kul att vara med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0