victoria's secret

God morgon på er! Jag vaknade för en stund sen men har inte lyckats ta mig upp än, min säng är helt enkelt för skön. Eftersom det är dåligt väder ute är det inte för varmt inne på mitt rum heller så det är riktigt skönt att bara ligga i sängen och lyssna på musik och halvsova lite. Men jag ska snart resa på mig och ta en dusch och bege mig till jobbet där kaffet väntar på mig!

Igår gick jag över till en kompis och fick en mycket efterlängtad beställning. Jag är glad som en liten flicka på julafton! Vi hade en trevlig kväll sen, segkollade på tv och pratade. Var ett tag sen nu så det var kul!

Nu måste jag verkligen resa på mig och göra mig iordning. Är jag inte klar när pappa kommer blir han galen.


Fick lite saker ifrån Victoria's, en av mina favoritaffärer. Synd att vi inte har den i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0