perfect night out

Kvällen ute igår var toppen men den satte verkligen sina spår och idag har jag inte varit på topp. Några timmars sömn hade verkligen behövts.

Kvällen igår började med att vi tjejer möttes upp vid restaurangen för att sen åka med en mycket stressad Linus hem till honom. Hemma hos Linus blev det förfest och massa trevligt snack. Jag har verkligen underbara kollegor! Vid tiotiden tog vi en taxi in till stan och där blev det först KM och sen vidare till Krögers och mina favoritvakter. Jag hade riktigt trevligt igår så tack alla som var med. Det får vi göra om!


(Bild tagen ifrån Anna) Anna och Petra i taxibussen på väg in till Käääälma!

(Bild tagen ifrån Anna) Petra och Johanna på förfesten

(Bild tagen ifrån Anna) Linus hade stålarna

Petra och Johanna på KM

Anna på KM

Alex och Linus

Oscar på Krögers!

Vi ska inte glömma att Fågel var där också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0