survey

Eftersom jag bara sitter och inte gör något tänkte jag slänga upp en liten lista, det var ett tag sen nu!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har ingen nyckelknippa
Vilken svordom använder du mest?
vet inte, fan tror jag
Äger du en iPod?
självklart
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, älskar att fotografera!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm, Chicago musical tror jag
Har några av dina vänner barn?
Ja!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på hur mycket man vinner. Men jag antar kläder eller en resa
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, måååånga gånger!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vatten eller kaffe tack
När var senast någon stötte på dig?
Minns inte, det var nog ett tag sen
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Jet line, haha. I alla fall om jag åker med Louise!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag vet att dom gör det. Men jag försöker att inte bry mig, vill dom det så go a head.
Tittade du på tecknat när du var liten?
vad fanns det annars för alternativ?
Hur många syskon har du?
2 stycken
Äger du några band t-shirts?
yess, the all-american rejects
När flög du senast?
När jag åkte hem ifrån USA
Läser du för skojs skull?
Ja, håller som sagt på med Heroin just nu
Pratar du några andra språk?
Engelska flytande sen lite spanska
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop <3
Vilka gör du, önskningar eller planer?
What? Planer antar jag. Tycker om när saker är strukturerade
Vilka läder har du varit i?
Har inte varit i så många länder men har varit i dom flera gånger. Sverige, Tyskland, Norge, Mexiko, USA, Spanien, Grekland och Thailand
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej det vill jag inte
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Äh, inte så viktigt. Men vill han så visst!
Vad har du med dig in på bion?
Mörk choklad
Vem var din favorit lärare?
Anna H
Vilken är din favoritlåt just nu?
One med swedish house mafia spelas ganska flitigt
Vem pratade du senast med i telefon
Louise 
Har du nånsin varit kär?
Ja det har jag
Kan man va kompis med ett ex?
Klar man kan om man känner att det funkar
Vilken är din favoritfärg?
Det beror helt på vad färgen sitter på.
Hur många kuddar sover du med?
6 stycken
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej men attraktion vid första ögonkastet. För att vara kär måste man känna personen
När grät du senast?
Just nu gråter jag titt som tätt men igår var nog senast
När fick du senast en puss?
I förrgår
Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Luktar illa, fula skor, allmänt ofräsh
Finns det någon som vet allt om dig?
Svårt att veta allt men Louise vet det mesta
Tror du på änglar?
Njaaa
Hur många par skor har du?
Många, har inte orkat räkna
Vem fick du senast sms ifrån
Louise
Vad har du för väder?
Klarblå himmel, varmt och soligt
Har du en blogg?
Det här är min blogg
Vad är du just nu?
Trött som tusan men jag är på bra humör faktiskt
Vart är du just nu?
In tha office with my coffee baby


Hittade en rolig gammal bild på mig. Som man säger, jag är udda jag är unik ingen annan jäkel är mig lik. Fram till jag var kanske 15 år trodde jag alla hade en delad gomspene. Men jag är tydligen rätt ensam om det. Nu vet ni hur man identifierar mig vid dödsfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0