bilder ifrån personalfesten

Nej vet ni vad, jag som annars alltid är så flitig med kameran hade tydligen skippat det helt igår för på minneskortet fanns det inte många bilder. Det kan ha att göra med att jag satt förstummad över lite avslöjanden och att jag ständigt mumsade på en melonbit. Jag hade helt enkelt fullt upp med annat och glömde helt av kameran. Några bilder kan jag i alla fall bjuda på.


Glada traskade vi till Mari i sommarvärmen!


Sara och Johanna!

Min otroligt vackra andra halva Anna, vi gjorde festen!

Lilla söta Hanna!

Petra och hennes boy

Hanna och Elisabeth!

Vad gör man när Linus lämnar sin öl obevakad? Spetsar den med sprit och rör om med en melon som man sedan tappar i såklart!

Vlarre med Johanna i bakgrunden

Min och Annas honungs Linus

Värdinnan Mari!

The new fish at work, Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0