this is the best summer ever

Ni vet hur man alltid säger att "den här sommaren ska bli den bästa"? Jag är säker på att det här verkligen är den bästa sommaren. Den känns verkligen svår att överträffa. Jag jobbar på ett jobb med helt underbara kollegor och har funnit min halva Anna. Eftersom jag inte jobbar lika sent som förra året finns det tid över till att umgås med vänner och faktiskt gå ut och festa. Vädret har varit oslagbart och om en vecka åker jag till Kreta med min bästa vän sen barnsben Louise! Ja, vi ska inte heller glömma att jag faktiskt tog studenten i början av sommaren också. Jag håller tummarna för att min sommar slutar med en flytt till Stockholm, då är den verkligen perfekt.


Nu tar jag mitt pick och pack och beger mig till Ferrytown på världens bästa ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0