struktur i en ostrukturerad vardag?

Något jag inte tycker om med sommaren är slappheten och oregelbundenheten som uppstår i mitt liv. Jag är en person som älskar rutiner och struktur. Jag håller hårt i min kalender och tycker om att ha saker och ting planerade så jag vet vad jag ska göra. Jag vill känna att jag har kontroll för då blir jag lugn och kan slappna av lite mer. Men som nu, under sommaren, då försvinner det. Jobbdagar kommer och går, träning uteblir och jag kan aldrig äta när jag vill eller vad jag vill. Jag känner lite smått panik över att det var så länge sen jag tränade och att jag tycks ha gått upp bra många kilon. Så om det är någon som har något bra tips till hur man får struktur i en grymt ostrukturerad vardag så är det bara att säga till!

Nu ska jag kila iväg och fixa mitt hår, snart blir det jobbet igen. Men idag längtar jag för min fina vän Anna är ÄNTLIGEN tillbaka efter hennes lilla tripp till Stockholm och Stockholms skärgård. Tror ni jag är avis eller?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Trodde aldrig jag skulle kunna tycka att det var skönt att komma tillbaka till jobbet igen, men jo så var det faktiskt. Du är den enda som kan få mig att längta till jobbet gumman. Hade verkligen saknat dig så otroligt mycket!<3

2010-07-19 @ 17:21:36
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0