sommar och uppdateringar är ingen bra kombo

Det är mycket som händer nu hela tiden så bloggen får lida lite på grund utav det. Jag har jobbat lite idag men fick gå tidigare för vi ska iväg till mönsterås och hälsa på gammelmormor.

Ikväll ska jag bege mig hem till Malin för en myskväll. Får se om jag senare styr stegen mot Vallen också men jag tvivlar på det. Jag är väldigt sugen på att dansa men plånboken säger att jag inte borde. Har lite andra utgångar planerade också så kanske borde låta den här utekvällen vara.

Förresten, något väldigt konstigt har hänt med min mobil. T9 är helt borta. Går inte att få tillbaka det. Sjukt jobbigt att smsa, hatar att skriva utan T9, tar ju tusen år. Åhh, jag borde köpa mobil snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0