sliskiga killar och dålig musik, tur Anna finns

Nu är jag hemma efter en helt okej utekväll. Ska inte säga att den var toppen, sliskiga killar på dansgolvet och halvdålig musik gör aldrig en kväll perfekt. Tur att jag hade min girlfirend Anna med mig. What would I do with out you? Vi har skakat rumpa på dansgolvet och haft trevligt. Hängde även lite med Linus och hans polare. Dom körde lite mer på soffstilen än mig och Anna så vi satte oss ner hos dom lite då och då. Riktigt trevliga killar så alltid kul att träffa dom!

Nu ska jag sova, imorgon bär det av upp till Byxelkrok och två lediga dagar. Det gillar vi!


Syster och jag innan jag gick ut. Hon hade sminkat sig själv kvällen till ära!

Min andra halva Anna!

Linus på Vallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0