satte andetaget i halsen

Jag somnade tidigt igår och jag kan säga tt jag verkligen behövde det. La mig neri sängen efter att ha gått en långpromenad med hunden och skulle se på House men jag somnade direkt. Vaknade några timmar senare och förstod inte riktigt vart jag var. Vaknade hastigt och drog ett djupt andetag som jag satte i halsen typ så jag kunde inte andas. Fick lite smått panik där ett tag!

Nu är jag påklädd och färdig för att åka över till ön. Idag är sista jobbdagen för veckan, är ledig imorgon och söndag. Ledigheten kommer att spenderas i Byxelkrok, behöver vila upp mig och vad är då bättre än vackra norra Öland?


Solnedgång i Byxelkrok förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0