pics from the weekend

Det är OLIDLIGT varmt på mitt rum, går nästan inte att andas. Jag saknar frysen på jobbet! Så skönt att gå in i frysen eller kylen när det blir lite väl varmt och bara svalka sig. Nu skulle ett dopp faktiskt vara behövligt men det får bli en kall dusch. Kommit hem ifrån jobbet nu och är galet trött, värmen dödar verkligen.

Tänkte slänga upp lite bilder ifrån helgen som ni kan titta på medans jag fräshar till mig och tar en dusch. Låter väl okej?


Martin på afterbeach på hamnpubem

Det blev ett par cykelturer, vissa gick bättre än andra

Martin, Christian och Rabenius

Stek på stranden

Lyckades ta en rolig bild på mig själv, mitt revben ser lite ut som ett bröst

Middag på Hamnpuben med Christian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0