nej nej, jag är inte trött

Jag tror jag har glömt hur det känns att vara utvilad. Har hela tiden något som händer så hinner aldrig riktigt varva ner. Men idag känns det i kroppen och jag längtar så efter att få lägga mig i sängen. Det får bli efter ännu en dag på jobbet. Ska öppna glassbaren om några minuter och klistra på mitt "hej jag tycker det är jätte kul att stå här och jag är itne alls trött" leende. Det ska nog gå bra ska ni se!

Blev ingen direkt uppdatering igår eftersom jag var klantig och missade min buss och aldrig kom hem. Åkte hem till Linus i väntan på nästa buss, somnade och missade även nästa buss. Nåja jag fick en skön powernap i alla fall! Linus väckte mig runt tolv och då var Scary movie på tv. Lite roligt eftersom jag hela dagen igår tjatade om att jag ville se den. Dock ville jag se ettan men 4an fick duga.

Nej ni, nu måste jag öppna glassen innan pappsen blir sur. Hoppas ni har en bra dag!


Fina Felicia och jag på poolpartyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0