nedsprutad av mjukglassmaskinen

Att börja dagen genom att bli nedsprutad av en mjuklass maskin kan ses som både uppfriskande och irriterad. Det var som ni kanske förstår hur jag började andra dagen på jobbet efter min ledighet. Skulle testa att göra en mjukglass, drog i spaken och så vips så var jag täckt i kladdig mjukglass ifrån midjan och neråt. Golv och väggar var fint nerkladdade och mina skor ska vi inte tala om. Det blev att gå barfota genom köpstaden och köpa sig ett par nya skor.

Nu har jag stängt in mig på kontoret med lite musik. Gick av för en stund sen och kilade bort till systemet och köpte lite rosé vin till kvällen. Jag och tjejerna på jobbet ska ha en lite myskväll. Det blev vin, choklad och jordgubbar. Låter inte det toppen?


Den förädiska mjukglassmaskinen

Jag var något nedkladdad.


Mina skor fick ta mycket stryk och behöver nu tvättas ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0