när sorgen gör sig påmind

Jag har slagit mig ner på kontoret nu med en kopp kaffe och sofis mode. Jag känner mig lite nedstämd så Winnerbäck smyger sig ur högtalarna som alltid när jag inte är glad. Sitter och funderar över livet och sorgen över min släktings bortgång gör sig äckligt mycket påmind och jag känner inte alls för att jobba just nu. Jag kan inte förstå att det är begravning om några veckor. Jag vill inte förstå att du inte finns.

Ska försöka samla alla mina tankar, kan inte stå och lipa i kassan. Får dyka in i modesidorna i tidningen och längta efter en shoppingrunda. Skulle verkligen behöva det.


Skulle mer än gärna klicka hem den här skjortan ifrån modekungen.se. 499 kr går den på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0