mysig kväll igår

Min gårkväll var riktigt trevlig! Efter jobbet mötte jag upp min fina Anna. Vi satt nere på stranden och såg på solnedgången och tog sen en promenad i Färjestaden. Som alltid hade vi massor att prata om, speciellt nu när hon har varit borta ett par dagar. Hur ska jag överleva när Anna flyttar till Lafayette, min gamla hemstad i USA. Det kommer bli så tomt. Måste verkligen spara pengar så jag kan göra en resa över och hälsa på!

Efter min och Annas lilla kväll hämtade Linus upp mig och vi åkte hem till honom och såg på film innan vi somnade. Vaknade imorse av att Linus säger att han är försenad med en kvart, bra start på dagen! I övrigt idag har jag varit på stan och gått en promenad. Blir tidigt i säng ikväll, är galet trött efter flera heldagar på jobbet.


Snobben är på myshumör och lämnar inte mitt knä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0