mitt svennepigment börjar få färg

Att vara ledig är verkligen skönt, synd att man inte kan vara det oftare säger jag bara. Idag sov vi ut och sen blev det stek på stranden. Jag har, trots mitt fina svennepigment, faktiskt fått lite färg idag. Det svider rätt bra på benen just nu. Har fått en söt liten rosett på höften ifrån bikinin!

Nu ska vi snart ner till Hamnpuben och äta lite samt se på matchen. Det lär bli lite dricka också men jag ska verkligen ta det lugnt. Det blev lite för mycket igår så vattnet får bli min kompanjon större delen av kvällen faktiskt. Måste säga att jag skäms lite faktiskt, tog en shot och det förstörde allt. Jag ska verkligen inte ta shots. Nå väl, det är sånt som händer. Bara att se glad ut och ta det lugnare ikväll! Hur har ni det i Sveriges fantastiska sommarvärme?


Hittade den här bilden på mig och min fina Anna ifrån onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0