Mer struktur och viktminskning

Som jag har sagt tidigare så tappar jag lite struktur på min vardag under sommaren och det gillar jag inte. Har smygit på mig några kilon och träningen känns som bortblåst. Har därför bestämt mig för att återuppta allt och skapa nya rutiner och en ny struktur. Jag kommer inte gå i skolan till hösten utan måste lära mig hur jag får en bra struktur med jobbet. För att kickstarta allt ska jag som en kul grej med en vän se vem som går ner mest på en månad. Kan bli riktigt intressant, vi startar imorgon! Fast jag ska tjuvstara redan ikväll och köra bodypump.

Imorgon lägger jag upp lite planering och ni ska få följa allting. Både kost och träning. Ja kanske kan ge er lite före och efter bilder också om ni vill det? Mått och vikt kommer självklart upp det också.

Vi har båda satt ett mål på att minska ca 5 kg. Vem tror ni på, mig eller Anton?

Kommentarer
Postat av: Anna

5 kilo är du galen, kvinna? du är ju hur fin o SMAL som helst.. dessa viktsnack osv blir bara så trött, du är verkligen hur fin som helst..

2010-07-20 @ 17:47:44
Postat av: your twin

Tack gumman för detta superinspirerade inlägg! Fick verkligen mig att också ta tag i mitt liv nu, här ska 5 kilo bort också! Drog direkt ut på en löprunda, fyfan vad härligt! Nu är verkligen träningssuget väckt igen.

2010-07-20 @ 22:52:22
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0