med 155 cm ser man inte mycket

Good morning sunshines! Antar att ni såg på fotbollen igår? Jag var nere på hamnpuben men såg inte så mycket. Är man bara ynka 155 cm lång och står längst bak är det inte så lätt. Tur att jag inte är en fotbollsfantast så jag blev inte ledsen över att inte se. Jag avnjöt en god middag med vacker utsikt och några cider, helt okej om ni frågar mig.

Nu håller vi på att packa ihop, snart går bilen in mot Kalmar. Jag skulle gärna stanna här ett par dagar till men jobbet väntar på mig. Mina brända ben kan behöva komma bort ifrån solen också. Är dock inte lika röd idag men det svider fortfarande lite. Hur som helst, ha en fin dag i solen så hörs vi ikväll när jag har jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0