konsten att fula sig

I brist på annat att göra innan vi börjar jobba har syster och jag sprungit runt i restaurangen och fulat oss. Är det något som vi är bra på så är det verkligen det. Vi kan bråka som galningar men när vi väl är vänner så har vi väldigt kul ihop. Vi är extremt lika på många sätt Evelina och jag men något som jag hade efter henne är lite mer skinn på näsan. Ingen sätter sig upp mot min syster medans jag har en tendens till att lätt vika mig och vilja vara folk till lags. Hur som helst så tror jag vi gjorde dom andra lite väl irriterade så vi tog över datorn och lekte med camen istället. Nu ska vi ta och byta om och öppna upp min älskade glassbar. Vi får se vilka hyss den ställer till med idag!


Min otroligt snygga bränna

Det är tur att det syns att jag är 4 år äldre.. *host*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0