kaffe, ett vackert beroende

Kaffe. Vad gör man utan kaffe? Jag har aldrig varit en person som röker eller snusar, tycker det är riktigt äckligt. Har heller inte förstått hur personer som nyttjar nikotin kan vara så galet beroende men nu när jag ser hur jag blir utan mitt kaffe tror jag att jag sakta börjar förstå. Utan kaffe ingen fungerande Denise, så är det bara. Men vad tycker ni, gillar ni kaffe? Känner ni också att ni är beroende av det för att dagen ska fungera? Gud jag känner mig nästan lite gammal när jag inser att jag måste ha kaffe för att dagen ska rulla på!


Jag och min trogna vän Mr. Coffee!


Kommentarer
Postat av: jocke

Kaffe är gott men tur man inte är beroende skulle vara så jobbigt känna kaffe sug hela tiden.

Bra med dig?:D

2010-07-09 @ 13:33:51
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0