jag, kaffe och glassbar är ett big nono

Jag är helt slut! Blev en lång dag på jobbet idag med lite små krångel ifrån gästernas sida. Har även insett att jag och glassbaren, vi går helt enkelt inte ihop. Satte mig ner med en tidning och min kaffekopp (jaa, det var kaffet igen..). Satt där i godan ro och sen vet jag inte vad som hände riktigt men klirr sa det så åkte koppen i golvet och kaffet åkte över hela väggen. Den fina vita väggen har nu fått en lite mer gulaktig ton fläckvis. Tja vad kan jag säga, jag är klantigt helt enkelt!

Igår blev jag även kvar i Ferrytown hos min Anna! När hon hade slutat jobbet gick vi till Robertos och drack lite cider. När vi sedan fint blev bortschasade där ifrån gick vi hem till henne och drack vin samt åt jordgubbar. En hel del tjejsnack och raggningsrepliker hann vi med också. Underbar kväll, som alltid med min halva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0