jag har slutat och solen skiner

Slutat jobbet nu! Ska ta mig en kaffe och sofis mode och sätta mig i solen i väntan på att Linus ska sluta jobbet. Ikväll är det tvspel som gäller. Mariocart står på menyn, ett spel i värdsklass om ni frågar mig. Solen börjar kika fram lite nu också, skönt. Kan man lapa några timmars kvällssol också. Kanske borde gå till ICA och köpa lite frukt som jag kan mumsa på medans jag väntar.

Vad har ni gjort idag? Har ni haft en bra dag trots vädret? Jag har faktiskt tyckt att det var skönt med lite molnigt väder. Blev lite mer än vanligt på jobbet men då går tiden fortare så det är skönt. Har inte haft så mycket tid till att tänka heller så det har underlättat mycket. Känner mig gladare nu! Tur att man har så bra kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0